daarbij dank voor deze consessie, gedaan ten behoeven van het volmaken van de handleiding "hoe repareer ik mijn personal computer als de mensen van @home er weer een potje van gemaakt hebben"
ik getuig mijn steun aan de projectleider die dit project tot stand heeft gebracht, en ik hoop dat deze handleiding zonodig zalworden aangevuld/bijgeschaafd.
als de handleiding een bescheiden aantal van 15 paginas telt (dat aantal zal binnen de maand gehaald worden) stel ik voor, deze voorteleggen aan de alleraardigste medewerkers van @home, zoniet de helpdesk, zodat zij daarna op een menswaardige manier hun gefrustreerde klanten te woord kunnen staan, en hun voorgeprogrammeerde zin "hebt u de personal computer al opnieuw opgestart?" kunnen afwisselen met wat nuttigere informatie.
de

is een grove fout die niet meer gemaakt zal worden, hiervoor vraag ik excuses.
[edit] volgens mij heeft de taalbastard weer toegeslagen [edit]
This post was edited by sealy at 18 Sep 2002
"

http($this->addslashes("http://members.home.nl/sealy/Signature.jpg")) . "\" border=\"0\" alt=\"[user image]\" />"