-msn
-bellen
-mobiel bellen
-fax
persoonlijk contact lijkt steeds beperkter te worden. Als de digitale communicatie nu zou vervallen, zou ik erg onwennig reageren vrees ik.
Quote |
Tweakers Uit een onderzoek, uitgevoerd door Veritas Software, blijkt dat bij 75 procent van de bedrijven e-mail een bedrijfskritisch rol speelt. Stress neemt dan ook snel toe wanneer de werknemers geen toegang meer hebben tot de e-mail. Twintig procent van de gebruikers raakt direct geïrriteerd wanneer de e-mail niet beschikbaar is. Binnen een half uur raakt nog eens 33 procent geïrriteerd en na een uur is 82 procent van de gebruikers zwaar gefrustreerd vanwege de uitblijvende e-mails. Deze afhankelijkheid van de e-mail zorgt ervoor dat de verantwoordelijke IT-managers te maken krijgen met een hoge werkdruk. Meer dan 75 procent van de ondervraagden zegt bang te zijn om zijn baan te verliezen als de e-mail langere tijd niet werkt. Meer dan 18 procent verwacht daadwerkelijk ontslag als de e-mailsystemen 24 uur niet werken. Vreemd is dan echter wel dat het oplossen van storingen vaak sneller kan dan tot op heden gedaan wordt: |