fact: "When you're as great as I am, it's hard to be humble."
BastardDomain Forums \ Serious Shit \ winkeliers die geen garantie willen geven
winkeliers die geen garantie willen geven
Gorgeous George
Opmerk Bastard

Registered: 13 Jul 2001
Location: BehindMy21
Posts: 4748
25 Oct 2008

Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

"http("http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=806759#806759") . "\" target=\"_blank\">http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=806759#806759"

This post was edited by Gorgeous George at 25 Oct 2008

Fox
The Guzzler

avatar Fox

Registered: 10 Apr 2001
Location: North-Brabant
Posts: 9401
26 Oct 2008

Ik zou ook vragen naar de manager van de verkoper.

Schrijf de naam op van de verkoper, eventueel van de manager. Dan lijkt het er iig op dat je er werk van gaat maken.

Om stampij te schoppen kun je misschien enkele papieren uitprinten met grote letters: "Op al onze producten zit géén garantie!" Als je die op een vitrine plakt, haalt ie zijn manager wel.

Check even:
Burgerlijk wetboek 6 Artikel 194h: http://wetboek.net/BW6/194.html?x=1
Burgerlijk wetboek 7 Artikel 6a: http://wetboek.net/BW7/6a.html?x=1

http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Garantie/Garantie_Moet_de_verkoper_uw_problemen_kosteloos_verhelpen





Refuse to do what you don't want to do.
"http("http://www.bastarddomain.com/dev/ico/quote.php") . "\" target=\"_blank\">"http($this->addslashes("http://www.bastarddomain.com/dev/ico/signature.php?show")) . "\" border=\"0\" alt=\"[user image]\" />""
fraXTC
Bad-hairday Bastard

avatar fraXTC

Registered: 28 Jun 2001
Location: Under_your_skin
Posts: 2457
28 Oct 2008

Ik zou verwachten dat je met wat stampij al een heel eind komt. Wat fox al zegt: ik zou terug gaan, rustig een tweede keer je verhaal doen en als ze dan weigeren mee te werken ter plekke de documenten die Fox aanwijst daar op tafel leggen en dreigen met stappen in de trant van de consumentenbond of een kort geding - en dit alles natuurlijk op een drukke zaterdag middag en op ferme toon.

Pragmatisch gezien: weegt de 20 euro op tegen de moeite die het kost? Vind je van niet dan zou ik het gewoon laten bij wat het is en er gewoon nooit meer iets kopen.


[edit]Al gedacht om philips direct te benaderen? Ik hoor van hun dat ze uitstekende klantenservice hebben[/edit]

This post was edited by fraXTC at 28 Oct 2008


"http("http://www.youtube.com/watch?v=6TUzaW0-K1k") . "\" target=\"_blank\">Wat deze man ook gedaan heeft.. ik vergeef het hem"


 1 
© 2000 - 2024 BastardDomain.com