beliefs are dangerous
beliefs allow a mind to stop functioning
a non-functioning mind is clinically dead
believe in nothing
- Maynard James Keenan
"
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
BastardDomain Forums \ Serious Shit \ zoek vliegtuig! |
zoek vliegtuig! | |||||
---|---|---|---|---|---|
ænema Taal Bastard ![]() Registered: 21 Jun 2001 Location: hierzo Posts: 2647 |
is een stukje van de filosoof timothy leary. tevens een intro van een nummer van tool. (vandaar dat ik het ken) beliefs are dangerous beliefs allow a mind to stop functioning a non-functioning mind is clinically dead believe in nothing - Maynard James Keenan " | ||||
Fox The Guzzler ![]() Registered: 10 Apr 2001 Location: North-Brabant Posts: 9402 |
Ik vind het zeker wel een mooi stukje Refuse to do what you don't want to do. "http("http://www.bastarddomain.com/dev/ico/quote.php") . "\" target=\"_blank\">" | ||||
sealy lil big bastard ![]() Registered: 20 Feb 2002 Location: @huis Posts: 4847 |
ik heb trouwens het id dat dit een van de grootste topics ooit is! " | ||||
-=DiRRuK=- -=COLT=- Bastard Registered: 3 Apr 2002 Location: goirle Posts: 54 |
dan zijn d'r nog niet veel topics geweest hier... en kan iemand ff da stukkie vertale, ik volg er geen reet van. ja sealy begin maar weer te zeike da'k geen engels kan hmz | ||||
fraXTC Bad-hairday Bastard ![]() Registered: 28 Jun 2001 Location: Under_your_skin Posts: 2457 |
Roelen stuk tekst... Filosoferen is sowieso al gaaf... "http("http://www.youtube.com/watch?v=6TUzaW0-K1k") . "\" target=\"_blank\">Wat deze man ook gedaan heeft.. ik vergeef het hem" | ||||
ænema Taal Bastard ![]() Registered: 21 Jun 2001 Location: hierzo Posts: 2647 |
volgens mij is frax wel iemand waarmee ik kan praten ![]() beliefs are dangerous beliefs allow a mind to stop functioning a non-functioning mind is clinically dead believe in nothing - Maynard James Keenan " | ||||
Darkman Papa Bastard ![]() Registered: 29 Jun 2001 Location: Somewhere else Posts: 1640 |
TOOL rulez ![]() ben wel met de text eens.....'t was trouwens wel een vliegtuig dat daar ingeslagen was, één van papier... "http("http://www.eaves.nl") . "\" target=\"_blank\">The Eaves" If dysfunction is a function, then I must be some kind of Genius J.S. Claydon-Pitchshifter | ||||
fraXTC Bad-hairday Bastard ![]() Registered: 28 Jun 2001 Location: Under_your_skin Posts: 2457 |
Ik zal wel eens gaan zoeken naar "De Val" van Marga Minco : daar staat een quote in van een film waarin wordt gefilosofeerd over de tijd (zoals mijn post over het verleden zeg maar) en dat is ZO WAAR wat die gast lult... En filosoferen is een hobby van me, ik kom vooral op gang na 2 uur s'nachts en een paar pintjes op, in combinatie met mijn beste vriend Chris... Bij ons noemen we dat altijd : over sterretjes praten ![]() "http("http://www.youtube.com/watch?v=6TUzaW0-K1k") . "\" target=\"_blank\">Wat deze man ook gedaan heeft.. ik vergeef het hem" | ||||
sealy lil big bastard ![]() Registered: 20 Feb 2002 Location: @huis Posts: 4847 |
ik moet deze topic toch weer ff onder de aandacht brengen: The Web page suggests that an early, misinformed report by the Associated Press was the true explanation and that subsequent corrections are actually part of a cover up: “As everyone knows, on 11 September, less than an hour after the attack on the World Trade Centre [sic], an airplane collided with the Pentagon. The Associated Press first reported that a booby-trapped truck had caused the explosion. The Pentagon quickly denied this. The official US government version of events still holds.” Meyssan’s actual arguments are nothing more than cheap mystery mongering of the most immature and blatant kind. They are astonishingly sophomoric attempts to take readily explicable facts and twist them into suspicious mysteries. Meyssan assumes that the impact of a Boeing 757, weighing 100 tons and laden with fuel would have caused far more damage to the Pentagon. The “hole” from the impact seems too small to him, and the most dramatic devastation didn’t penetrate far enough into the “rings” of the building for his satisfaction. Where Meyssan has acquired the expertise to determine how much damage aircraft can do to large buildings is an open question. Given the enormous death toll, the collapse of the roof and structure on the outermost ring and the incineration and damage to the outer three rings, a critic can only wonder at what degree of damage would seem plausible to Meyssan. Meyssan also muses about a lack of wreckage from the airliner, ignoring the experts’ explanation that such a high-speed impact and the subsequent explosion and inferno amply explain how the Boeing jet was pulverized and incinerated. One photo on Meyssan’s Web page shows a truck pouring sand over gravel that has been spread out by a bulldozer on the lawn at the Pentagon crash site. Incredibly, Meyssan questions why this would be done, stating that the lawn was otherwise undamaged after the attack. He takes great pains to ignore the obvious fact that this is a common practice on every construction site to prevent heavy vehicles from churning sod and soil into a morass of mud. Meyssan’s interests do not urge him much further than half-witted attempts to undermine confidence in the facts of September 11, 2001. He shows no inclination to offer an alternative that explains such key questions, such as what happened to Flight 77 and high-profile passengers like Barbara Olson (TV commentator and wife of Solicitor General Ted Olson) if they didn’t crash into the Pentagon. Pentagon spokesman Glen Flood, quoted in an April 1, 2002, story in the Guardian called the book “a slap in the face and a real offence to the American people, particularly to the memory of the victims of the attacks.” Most Americans, I’m sure, will readily agree. It will be interesting to see the reaction here when the English-language edition of L’Effroyable Imposture makes Meyssan’s ideas fully accessible to the American public. Certainly, Meyssan offers much for skeptics around the world to ponder: he should remind us that irrational thinking continues to be, as it has so often been, a tool for dehumanizing victims and deflecting blame from the guilty. ik heb de url gevonden in een KIJK blad, de url is:http://www.csicop.org/hoaxwatch/#hoax757 op deze pagina worden nog meer rare dingen rond 11 september ontkracht. " | ||||
FraXTC Bad-hairday Bastard ![]() Registered: 28 Jun 2001 Location: Under_your_skin Posts: 2457 |
Is het een betrouwbare bron? Ik bedoel twijfel aan alles wat op Inet staat, want hij kan gillen wat ie wil maar feit is het niet persee.... "http("http://www.youtube.com/watch?v=6TUzaW0-K1k") . "\" target=\"_blank\">Wat deze man ook gedaan heeft.. ik vergeef het hem" | ||||
FraXTC Bad-hairday Bastard ![]() Registered: 28 Jun 2001 Location: Under_your_skin Posts: 2457 |
Ik heb misschien een oplossing: wat als het vliegtuig TE VROEG is "geland"... Dat verklaard een hoop: winig schade, geen schade van vleugels, alleen de onderste verdieping geraakt etc... "http("http://www.youtube.com/watch?v=6TUzaW0-K1k") . "\" target=\"_blank\">Wat deze man ook gedaan heeft.. ik vergeef het hem" | ||||
Fox The Guzzler ![]() Registered: 10 Apr 2001 Location: North-Brabant Posts: 9402 |
Wat bedoel je precies? Refuse to do what you don't want to do. "http("http://www.bastarddomain.com/dev/ico/quote.php") . "\" target=\"_blank\">" | ||||
Saruman lord of the bastards ![]() Registered: 31 May 2002 Location: Posts: 289 |
Waarschijnlijk dat het vliegtuig ipv op het pentagon 100 meter voor het pentagon de grond al raakte, 100 meter doorschoof (zo het pad kapot makend) en vervolgens tegen het pentagon aanknallen. Ik denk toch dat het om een autobom gaat. Het pentagon vind ik sowieso niet geschikt voor een vliegtuigcrash, veel te plat. " | ||||
sealy lil big bastard ![]() Registered: 20 Feb 2002 Location: @huis Posts: 4847 |
da denk, weet je hoe hoog het gebuiw is, moment, ff gucken... die teorie van frax zou btw toch best wel kunnen pentagon facts: The Pentagon is virtually a city in itself. Approximately 23,000 employees, both military and civilian, contribute to the planning and execution of the defense of our country. These people arrive daily from Washington, D.C. and its suburbs over approximately 30 miles of access highways, including express bus lanes and one of the newest subway systems in our country. They ride past 200 acres of lawn to park approximately 8,770 cars in 16 parking lots; climb 131 stairways or ride 19 escalators to reach offices that occupy 3,705,793 square feet. While in the building, they tell time by 4,200 clocks, drink from 691 water fountains, utilize 284 rest rooms, consume 4,500 cups of coffee, 1,700 pints of milk and 6,800 soft drinks prepared or served by a restaurant staff of 230 persons and dispensed in 1 dining room, 2 cafeterias, 6 snack bars, and an outdoor snack bar. The restaurant service is a privately run civilian operation under contract to the Pentagon. Over 200,000 telephone calls are made daily through phones connected by 100,000 miles of telephone cable. The Defense Post Office handles about 1,200,000 pieces of mail monthly. Various libraries support our personnel in research and completion of their work. The Army Library alone provides 300,000 publications and 1,700 periodicals in various languages. nog wat cijfertjes: Total Land Area (acres) 583 Government Owned (acres) 296 Purchased or condemned (acres) 287 Cost $2,245,000 Area covered by Pentagon bldg (acres) 29 Area of center court (acres) 5 Area of heating and refrigeration plant (acres) 1 Area of sewage structures (acres) 1 Access highways built (miles) 30 Overpasses and bridges built 21 Parking space (acres) 67 Capacity (vehicles) 8,770 Cost of building $49,600,000 Total cost of project (including outside facilities) $83,000,000 Gross floor area (sq. ft.) 6,636,360 Net space for offices, concessions and storage(sq. ft.) 3,705,793 Cubic contents (cu. ft.) 77,015,000 Length of each outer wall (ft.) 921 Height of building (ft.) 77' 3.5" Number of floors, plus mezzanine and basement 5 Total length of corridors (miles) 17.5 Number of: Stairways 131 Escalators 19 Elevators 13 Fire hose cabinets 672 Rest Rooms 284 Fixtures 4,900 Drinking fountains 691 Electric clock outlets 7,000 Clocks installed 4,200 Light fixtures 16,250 Lamp replacements (daily) 250 Windows 7,754 Glass area (equals 7.1 acres)(sq. ft.) 309,276 voor zover ik kan tellen: 5 verdiepingen hoog "http("http://www.defenselink.mil/photos/Apr1998/DF-ST-87-06962.jpg") . "\" target=\"_blank\">http://www.defenselink.mil/photos/Apr1998/DF-ST-87-06962.jpg" (ik heb er maar ff een url van gemaakt, plaatje was een beetje te groot) This post was edited by sealy at 6 Sep 2002 " | ||||
Wuppie WTF is a Bastard Registered: 7 Jul 2001 Location: Home SWEET homE Posts: 1264 |
K, ik heb deze hele topic nog is rustig doorgeploegd en er is maar 1 conclusie... 't zijn gewoon ruzie zoekers die amerikanen. (EN ER IS ECHT GEEN VLIEGTUIG IN HET PENTAGON GECRASHD!) I want you to do as I say, not do as I do. " | ||||
Rainman BMW Bastard Registered: 11 Apr 2001 Location: Everywhere Posts: 5391 |
Weet je het zeker? The only reason that you're conscious right now is because I don't want to carry you. - Jack Bauer " | ||||
sealy lil big bastard ![]() Registered: 20 Feb 2002 Location: @huis Posts: 4847 |
er is er wel een gecrashed! (welles - niettes - welles - niettes) " | ||||
Fox The Guzzler ![]() Registered: 10 Apr 2001 Location: North-Brabant Posts: 9402 |
Sealy, ik denk dat je nu echt verloren hebt. Wuppie heeft gesproken, en die jongen heeft ALTIJD gelijk. Is Discovery of Fox hier toevallig geen documantaire met alle welles en nietes stellingen op een rijtje aan het maken ... This post was edited by Fox at 8 Sep 2002 Refuse to do what you don't want to do. "http("http://www.bastarddomain.com/dev/ico/quote.php") . "\" target=\"_blank\">" | ||||
sealy lil big bastard ![]() Registered: 20 Feb 2002 Location: @huis Posts: 4847 |
kan je je laatste zin ff verduidelijken fox.... niet zo snel typen man! enne, mag ik nog ff refereren naar die site die ik een paar posts geleden gegeven had??? ik heb daar nog weinig/geen reactie op gehad. " | ||||
n4cer Human Superior ![]() Registered: 1 May 2002 Location: NO Posts: 30 |
Ik heb ook een theorie. Ik denk dat het vliegtuig wel tegen het bebouw aan is gecrashed. Het vliegtuig is gewoon eerder tegen de grond gecrashed en door gegleden tegen het gebouw. Maar we missen wel veel informatie. Wie zegt dat die foto gelijk naar de aanslag is genomen, ik denk dat ie wat later is genomen, toen ze de grote brok stukken al weg gehaald hadden. Want als alleen de neus in het gebouw is gegleden dan zou de rest van het vliegtuig nog redelijk heel zijn, want de vleugels waren zeker niet tegen het gebouw aangekomen, dat kun je duidelijk zien. Er is zoiezo niet genoeg informatie om goede heldere conclusies te gaan trekken over dit onderwerp. Je zou bij de FBI of CIA moeten werken om het echt te komen te weten volgens mij. " | ||||
Saruman lord of the bastards ![]() Registered: 31 May 2002 Location: Posts: 289 |
zelf verzonnen? This post was edited by Rainman at 10 Sep 2002 " | ||||
Apollo Self thinking Critter ![]() Registered: 6 Aug 2001 Location: Nijmegen Posts: 23 |
Ik als echte ruimtevaartliefhebber (apolloproject) moet hier even mijn licht over laten schijnen.
Koude oorlog is een reden om het te faken maar nog meer een reden om het echt te doen. Denk aan het risico wat amerika loopt als het bedrog uitkomt. Weg met dat aanzien! Waarom er geen telescoopfotos van de vlaggen op de maan zijn heeft twee redenen. 1: vanaf de aarde zijn ze niet te zien met een telescoop, omdat die gewoon niet toereikend zijn. 2: met de hubble zouden er wel fotos gemaakt kunnen worden, maar waarom zou amerika, ze hebben niks te bewijzen. Een fotoserie maken met de hubble kost iets teveel geld voor zo'n onzin! Dat er na 1972 (einde apollo project met apollo 17) geen mensen meer op de maan zijn geweest si ook simpel te verklaren. Het is nou eenmaal niet zo'n interessante maan. Alles is wel zo'n beetje onderzocht door bemande en onbemande missies. Om alleen een missie te sturen om te bewijzen dat je het kan is een beetje een duur grapje. We kunnen ons beter richten op mars! De rekenkracht van de computers aan boord van de apollo's was niet die van een rekenmachine zoals ik hier veel heb gelezen. Het is vergelijkbaar met een 80386. De vlag wapperde omdat de astronauten aan het rommelen waren met de stok. De "poten" van de eagle zijn ontworpen om zo weinig mogelijk weg te zakken in het maanstof. Door retro-rockets voor de landing af te vuren, kwam de eagle zo langzaam neer dat ie niet zo ver in het stof zakte. Dat van die videos is natuurlijk erg vaag. Jij weet inderdaad niet precies wat die verhoudingen zijn en ik ook niet, dus dat kan net zo goed toeval zijn. Ik hoop jullie hiermee te hebben verblijd en geinformeerd!! Grtz This post was edited by Apollo at 10 Sep 2002 " | ||||
n4cer Human Superior ![]() Registered: 1 May 2002 Location: NO Posts: 30 |
Ja theorie lijkt op eentje eerder vermeld, zelfde idee had ik ook voordat ik die had gelezen dus, ik denk post het maar nog een keer. ![]() " | ||||
Fox The Guzzler ![]() Registered: 10 Apr 2001 Location: North-Brabant Posts: 9402 |
Allemaal leuke smoesjes. But I don't buy it... I've seen the videos. It was like a hollywoord production. Refuse to do what you don't want to do. "http("http://www.bastarddomain.com/dev/ico/quote.php") . "\" target=\"_blank\">" | ||||
sealy lil big bastard ![]() Registered: 20 Feb 2002 Location: @huis Posts: 4847 |
fox, wat is er voor nodig om jou van je standpunt te krijgen... volgens mij is geen enkele teorie voor jou toerijkend... " |
[first] << <- 2 3 4 5 6 -> >> [last] |
© 2000 - 2025 BastardDomain.com |